niedziela, 16 lutego 2014

Czy warto przyjechać na III OGÓLNOPOLSKI ZLOT NOCNYCH ŁOWCÓW?
Oto opinie i relacje uczestników I i II Zlotu.

Ewa Śmigla
Aaaa.. piątek pobudka o trzeciej rano. Pierwsza moja myśl: To dziś Jechałyśmy z Sabina 5h 30 minut z Krakowa do Warszawy i z każdą minutą coraz bardziej nie mogłam doczekać się zlotu. O dziesiątej byłyśmy w Warszawie i miałyśmy godzinkę, aby się ogarnąć i spotkać się z WAMI. Jak zobaczyłam pierwsze osoby z runami uwierzyłam, że będę uczestniczyć w Zlocie *.* Organizacja tego wydarzenia była niesamowita. Można było by pomyśleć, że zajmowali się tym zawodowcy. Nie było mowy o tym, aby ktoś się zgubił, bo wszystko było tak dograne. Ahh. te upominki startowe *.* to był dopiero początek a ja czułam się już jak w niebie i to z najzajebistszymi osobami na świecie Tak szybko ten czas zleciał  i nim się obejrzałam mieliśmy wyjść do kina. Ja chcę więcej takich seansów! Mogłam, wyżyć się emocjonalnie. Po tym co słyszałam w kinie wiem, że nie tylko ja. To co nie podobało mi się w zlocie to to, że się skończył. Z tyloma osobami musiałam się pożegnać, wyściskać i powiedzieć te najgorsze dwie literki: PAPA!

Patrycja Dominika Tworkowska

Pierwszy Ogólnopolski Zlot Nocnych Łowców był najcudowniejszym wydarzeniem koronującym moje wakacje. Dzięki cudownym organizatorkom, cudownej atmosferze, miłym ludziom i ciekawych konkursach w mojej pamięci pozostaną wspaniałe wspomnienia. Jestem dumna, że brałam w tym udział i na pewno nie przegapię Drugiego Zlotu.
Aleksandra Graczyk
Ten Zlot był cudowny, cudowna była nasza wielka rodzinka, cudowne było wspólne oglądanie filmu, konkursy, rozmowy, uśmiechy. Widać było, że włożyłyście w organizację dużo serca i pracy.
Ania Stanek
DZIĘKUJE !Jako kolejna osoba z serca chciałam wam podziękować! Cudowna organizacja, jeszcze cudowniejsze Organizatorki, najcudowniejszy Zlot ! Ludzie, atmosfera! Dziękuje wszystkim! Jeden z najwspanialszych dni w moim życiu !
Alicja Kiełczewska
Dawno nie miałam okazji spotkać się z tak wielką ilością przemiłych i fantastycznych ludzi. Nasze piski jeszcze długo będą odbijały się echem w mojej głowie, a uściski na pewno zostawiły gdzieś ślady na moich kościach. I przede wszystkim NAJWIĘKSZE PODZIĘKOWANIA DLA PRZECUDOWNYCH ORGANIZATOREK, KTÓRE WYMIATAJĄ W KOSMOS I W REALU SĄ JESZCZE FAJNIEJSZE NIŻ NA FACEBOOKU!
Kocham was wszystkich i już nie mogę doczekać się kolejnego Zlotu! OTULMY SIĘ "SZALEM MIŁOŚCI"!
Paulina Bednarek
Kochani! Było wspaniale! Ta energia i klimat... Aż chciałoby się więcej:). A Organizatorkom należą się wielkie ukłony i szacunek stąd do Brooklynu. :D.

Katarzyna Pruszkowska

I może nie jestem osobą najbardziej śmiałą, ale poznałam naprawdę wspaniałe osoby, które chyba zawsze już będę wspominać. Cóż, atmosfera była jak najbardziej rodzinna - jakoś mnie to nie dziwi . Dziękuję za zorganizowanie zlotu i do zobaczenia za rok Nocni Łowcy!

Igor Kędzierski

To był idealny, bardzo dobrze zaplanowany i wykonany Zlot. Cieszę się, że poznałem takie wspaniałe Adminki i Łowców. Od każdego biło ciepłem i uwielbieniem. Po wejściu do sali od razu poczułem rodzinną atmosferę, mimo iż pierwszy raz was widziałem. Jesteście kochani i sprawiliście, że 23 sierpnia pozostanie NAJLEPSZYM DNIEM W MOIM ŻYCIU. Bez względu na wszystko. NAJLEPSZY.

Anna Gordon 

Byłam na różnych fanowskich spotkaniach (głównie na konwentach mangowych) i powiem wam, że chyba jeszcze na żadnym nie czułam się tak miło jak na naszym Zlocie. naprawdę z niecierpliwością wyczekuję kolejnego spotkania z wami.

Magdalena Mikuru Dzieszkowska 

I Ogólnopolski Zlot Nocnych Łowców? Eeee... Do bani... BYŁ STANOWCZO ZA KRÓTKI A gdyby tak wydłużyć czas spędzony w gronie najlepszych w Polsce ludzi, spędzony na grach, zabawach i konkursach i cudownej atmosferze, z humorem, nagrodami, śmiechem tu i tam, pełnym radości i szczęścia? A gdyby tak... II Ogólnopolski Zlot Nocnych Łowców?! Więcej fanów Cassie, więcej Nocnych Łowców, Czarowników, Wampirów, Wilkołaków i Fearie? Stanowcze TAK! Z przyjemnością powtórzę jeden z najlepszych dni mojego życia i zachęcam tych, co nie byli rok temu, by do Nas dołączyli. Nie pożałujecie, obiecuję! Adminki naprawdę odwalają kupę dobrej roboty przy organizacji i świetnie radzą sobie ze wszystkim, a przede wszystkim: z wrogiem nr.1- nudą! Zawsze coś się dzieje, jest ciekawie, pozytywnie, czasami śmiesznie. Kocham ten klimat i Wy z pewnością też go kochacie lub pokochacie.





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz